Spanje: Brrrrr

12 maart 2013 - Orio, Spanje

Hallo!

Na een hele mooie rit door Frankrijk zijn we nu in Spanje aangekomen, en wel aan de atlantische zee kust in het plaatsje Orio. Of hier de zwarte koekjes vandaan komen is niet bekend, wel dat het er winderig, koud (8 graden), en stil is.

We hebben in Frankrijk de peage links laten liggen en veel over de RN gereden, met mooie glooiende velden, en nog kale bomen.

Gisteren  stonden we bij een wijnboer die nog het meeste weg had van Louis de Funes, in zijn grappige franse films als politieagent. We mochten er gratis staan (en dat doen we natuurlijk als hollanders), maar hij kwam ons om precies 6 uur halen om zijn wijn van de 6 hectare druiven te proeven, kletste ons de oren van het hoofd in rap frans en natuurlijk gingen wij pas weg na 3 flessen wijn gekocht te hebben. Maar, vandaag geproefd en ze zijn lekker

p frans, en natuurlijk gingen wij pas weer richting camper nadat we 3 flessen wijn hadden gekocht...

1. Marina:
    13 maart 2013
    Hallo jullie twee, hadden jullie niet beter naar die lekkere koekjes opzoek kunnen gaan? Was er niet was mis met een levertje, en nee ik bedoel niet die van een kip!
    Geniet ze hier is het ook neit warm, dus wees maar blij met die 8 gr.
  2. Hanneke Bergwerff:
    13 maart 2013
    Nederland ook brrrrr! En net beelden van Frankrijk gezien en daar is de nodige sneeuw gevallen zeg, het lijkt of daar de winter net begonnen is. Mochten jullie nu zon en warmte tegenkomen onderweg, stuur s.v.p.heeeeel veel naar Nederland. "Bon voyage et bon soir"
  3. Hanneke Bergwerff:
    13 maart 2013
    o,o, het was al Spanje he, dus: goeie reis verder en "bonne notche?"
  4. Mascha:
    16 maart 2013
    Volgens mij is de harde wind nu hier in Den helder neergestreken.
    Na 2 dagen sneeuw gehad zijn wij ook echt toe aan een zonnetje dus idd stuur als jullie de zon zien een straaltje door naar ons koude Holland.
    Geniet er lekker van en houd ons op de hoogte dan wanen wij ons ook in warme oorden!!