Witte Woensdag met wind

14 maart 2013 - Granada, Spanje

Ola!

Laatste keer zaten we nog in NW Spanje, aan de kust.

De volgende dag (woensdag) reden we eerst nog langs de kust, met woeste golven die op de kust beukten, mooi gezicht. Vervolgens het binnenland in, weer regen, weer koud. Naarmate de dag vorderde werd de regen sneeuw, werd het landschap wit en vroren onze neuzen er bijna af als we buiten de camper kwamen in de koude wind. Eenmaal op de camping, zo'n 100km voor Madrid, waaide het zo, dat we met onze relatief kleine camper achter een grote Britse camper zijn gaan staan om een beetje in de luwte te staan. Ook dat hielp niet veel, containers waaiden om, een boom viel om, metalen bankjes gingen om en ons opstapje konden we een stuk verder weer oprapen. Wat een weer, de camper schudde met vlagen alsof twee wielen van de grond kwamen.

Vandaag op weg naar Granada een supermooie rit, afwisselend landschap met blauwe lucht, en we zitten nu met de deur open en de sokken uit!

Morgen gaan we naar het Alhambra, met mooi weer en 16 graden!

Vandaag op weg naar Granada! een supermooie rit, afwisselin